سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم

تن تن: پاتریس لکونته Les Bijoux de la Castafiore را برای نمایشگر بزرگ اقتباس می کند

27

سهام

تن تن: پاتریس لکونته Les Bijoux de la Castafiore را برای نمایش بزرگ اقتباس می کند © MEDIATOON، DR

همچنین بخوانید

3 فیلم برای تماشای با دوستان

مورد

3 فیلم برای تماشای با دوستان

مورد

کریستین کلاویر: شوخی جسورانه پاتریس لکونته درباره "153 کیلو" خود

مگان بله ، منتشر شده در 12 اکتبر

 

شنبه 10 اکتبر 2020 ، پدر "برنز" برای کل فعالیت حرفه ای خود در جشنواره فیلم مونت کارلو جایزه افتخاری دریافت کرد. به همین مناسبت ، پاتریس لکونته با وار متین صحبت کرد و از فرصت استفاده کرد و ماهیت پروژه فیلم آینده خود را فاش کرد.

 

پنجاه و هشت سال پس از ساخت اولین فیلم کوتاه خود ، پاتریس لکونته در روز شنبه 10 اکتبر 2020 برنده یک جایزه افتخاری برای یک عمر موفقیت در جشنواره فیلم مونت کارلو شد. به همین مناسبت ، کارگردان با Var Matin صحبت کرد و روزنامه ای را که او "scoopinet" می خواند ، پیشنهاد داد. "Tintinophile هشدار داد" ، همانطور که روزنامه توصیف می کند ، پاتریس لکونته به زودی بیست و یک آلبوم ماجراهای تن تن ، "Les Bijoux de la Castafiore" را که هرگ خلق کرده اقتباس می کند ، بنابراین جانشین استیون اسپیلبرگ می شود که "Les Aventures" را کارگردانی کرد توسط تن تن: Le Secret de La Licorne »در سال 2011.

 

 

"این پروژه ، از جمله چیزهای دیگر ، تصور این است که کوچکترین نقش را شخصی مشهور بازی می کند"

 

"یک تولید کننده جوان در حال رسیدگی به حقوق ایالات متحده با جواهرات Castafiore است. او پروژه را به من سپرد و به نظر من این عالی است! پارامونت فرانسه تا سقف خوشبختی گیر کرده است. این پروژه از جمله موارد دیگر در مورد پدر "برنزها" را در روزنامه جنوب شرق نشان می دهد: "تصور کنید که کوچکترین نقش را شخصی مشهور بازی می کند. ما کاستافیوره و هادوک خود را داریم". و اگر برای لحظه ای ، "این یک داستان حقوقی با پارامونت و همه چیز کمی گیر کرده است" ، می تواند "قفل" شود. پاتریس لکونته ، که اولین بار به عنوان کاریکاتوریست در مجله Pilote حضور داشت ، "یک فیلم در ماه فوریه" را کارگردانی می کند ، و امیدوار است که بتواند اقتباس از کمیک استریپ معروف را "پس از" فیلمبرداری کند.