سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم

OSS 117: قسمت سوم در اولین تریلر نشان داده می شود

5

سهام

OSS 117: قسمت سوم در اولین تریلر نشان داده می شود © NANA PRODUCTIONS، Sipa

همچنین بخوانید

مرگ ولادیمیر یوردانوف: 3 فیلم برای تماشا

مورد

مرگ ولادیمیر یوردانوف: 3 فیلم برای تماشا

نمایش اسلاید

عشق یک مهمانی است ، فیلمی درباره پورنو با گیوم کانت: تیزر تبلیغ شده

مورد

وقتی ژان دوژاردین امانوئل ماکرون را با OSS 117 مقایسه می کند

مگان بله ، منتشر شده در 9 اکتبر

 

بخصوص که انتظار می رفت ، "OSS 117: هشدار قرمز در آفریقای سیاه" سرانجام از طریق اولین تیزر پخش شده در جمعه 9 اکتبر سال 2020 آشکار می شود. هوبرت بونیسور د لا بات بازگشت به ماجراهای جدید و این نوید می دهد!

 

یازده سال طول کشید تا یافتن ژان دوژاردین در کفش هوبرت بونیسور د لا بات. اگر این پروژه بیش از یک سال پیش اعلام شده بود ، نیکولاس بدوس ، جانشین میشل هازاناویسیوس برای کارگردانی این قسمت سوم ، تصمیم گرفته بود که سناریو را تا زمان اکران فیلم مخفی نگه دارد. که با این وجود نشانه های خاصی را فاش کرد. خلاصه داستان این فیلم توسط گامونت است که تهیه کننده آن است: "1981. هوبرت بونیسور دو لا با نام مستعار OSS 117 بازگشته است. برای این ماموریت جدید ، ظریف تر ، خطرناک تر و پر سر و صدا تر از هر زمان دیگر ، او مجبور می شود که با یک همکار جوان ، OSS 1001 امیدوار کننده. " OSS 117 با هدف جدیدی به آفریقای سیاه می رود.

 

 

در راه رسیدن به یک مأموریت جدید

 

چند ماه قبل از انتشار "OSS 117: هشدار قرمز در آفریقای سیاه" ، اولین تصاویر از طریق یک تیزر تبلیغاتی فاش شده است. آلوسینه می نویسد: "باستون ها ، خطوط مشت زنی به خوبی احساس می شوند و مانع های تماشایی ... طی یک دهه ، عامل مخفی پنهانی شور و حرارت خود را از دست نداده است و قصد دارد ثابت کند که هنوز هم قوی ترین فرد است". و در واقع ، جاسوس مورد علاقه فرانسوی ها در شرایط خوبی قرار دارد و همیشه آماده اقدام است ، بدون فراموش کردن طنزهایی که او را مشخص می کند. برای رسالت جدید خود ، ناشیانه ترین جاسوسی در تاریخ 3 فوریه 2021 در سینما در انتظار مداحان خود است و برای کسانی که نگران این تغییر کارگردان هستند ، این تیزر نوید یک فیلم سینمایی در اوج دو فیلم قبلی را می دهد.