سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم

Buffy the vampire slayer: آن مجموعه فیلم هایی که آلیسون هانیگان نگه داشته است

اشتراک گذاری

Buffy the vampire slayer: این مجموعه هایی که آلیسون هانیگان نگه داشته است © INTERFOTO USA، Sipa

همچنین بخوانید

روز را ببینید: ساندرین بونر ترک بیمارستان در شرایط بحرانی را "دیوانه" می داند

مورد

روز را ببینید: ساندرین بونر ترک بیمارستان در شرایط بحرانی را "دیوانه" می داند

مورد

ساندرین کیبرلین در مورد رابطه اش با وینسنت لیندون صحبت می کند

مگان بله ، منتشر شده در 9 اکتبر

 

بیست و سه سال پس از اولین قسمت "Buffy the Vampire Slayer" (1997-2003) که باعث شهرت آلیسون هانیگان شد ، این بازیگر در مصاحبه ای با EW Live ، چهارشنبه 7 اکتبر 2020 ، نشان داد که بسیاری از خاطرات فیلمبرداری

 

بین سالهای 1997 و 2003 ، آلیسون هانیگان ویژگی های خود را به شخصیت Willow Rosenberg در "Buffy the Vampire Slayer" قرض داد. در کنار سارا میشل گلار ، او به درجه ستاره بین المللی رسید. تعبیری که به وی امکان ادامه کار در بسیاری از پروژه های معروف مانند "پای آمریکایی" یا "چگونه با مادرت ملاقات کردم" را اجازه داد. اما هفده سال پس از پایان سریال خون آشام ، همانطور که روز چهارشنبه ، 7 اکتبر برای EW Live توضیح داد ، این بازیگر همچنان برای دوره بافی نوستالژیک باقی مانده است.

 

 

BUFFY AGAINST THE VAMPIRES (S01) - جزئیاتی که متوجه نشده اید! توسط Allociné

"من لوازم زیادی از بوفی دارم که به تزئین خانه ما برای هالووین کمک می کند"

 

آمریکایی ها ظرف های بزرگ را برای بزرگداشت جشن هالووین در ظروف بزرگ می گذارند و آلیسون هانیگان نیز از این قاعده مستثنی نیست. در واقع ، این بازیگر 46 ساله اشیا many زیادی را از فیلمبرداری "Buffy the vampire slayer" که هر 31 اکتبر به نمایش می گذارد نگه داشته است: بنابراین ، این قسمت بزرگی از تزئینات هالووین من است. من لوازم زیادی بافی دارم که به تزئین خانه ما برای هالووین کمک می کند ، که بسیار جالب است زیرا قبرستان ما واقعاً ترسناک است. بسیار جالب است. ما سنگ قبرهایی داریم که در گورستان جعلی ما در Buffy بوده است. بسیار جالب و جالب است. "

 

 

اما خاطرات تصویربرداری این سریال که بیست و سه سال پیش آغاز شده ، پیر می شوند و هر روز شکننده تر می شوند: "باید بگویم که برخی از عناصر واقعاً پیر می شوند. تولید اسکلت ها را به من داد. این در لانه استاد بود و آنها واقعاً واقعی به نظر می رسند. اما لعنت ، اکنون همه آنها خرد هستند. هنگام بیرون آوردن آنها باید بسیار بسیار مراقب باشیم. آنها اکنون بیش از 20 سال سن دارند! " و با این وجود ، تردیدی نیست که آلیسون هانیگان جدایی از این اشیا so که برای او بسیار ارزشمند هستند دشوار خواهد بود.