سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم

10 بازیگری که فرصت بازی در فیلم های پرفروش را از دست داده اند

1

2

2

-

12 کیلو

 

در فیسبوک به اشتراک بگذارید

 

آن را توییت کنید

 

در Pinterest به اشتراک بگذارید

بسیاری از ستاره ها موفقیت خود را مدیون تصمیمات هنری هستند که در طول زندگی حرفه ای خود گرفته اند. بدیهی است که انتخاب نقش در زندگی یک بازیگر یا بازیگر بسیار مهم است. بالاخره فیلمبرداری زمان و کار زیادی می برد و آنها فقط می توانند در تعداد محدودی از پروژه ها شرکت کنند.

 

در اینجا در سایت Bright Side ، ما تحقیق کرده و لیستی از ستاره هایی را که فیلمنامه هایی را که به بازدید از گیشه تبدیل شده اند ، رد می کنند ، جمع آوری کرده ایم.

 

1. اما رابرتز می توانست بخشی از بازیگران Spring Breakers باشد اما با کارگردان اختلاف داشت

10 بازیگری که فرصت بازی در فیلم های پرفروش را از دست داده اند

© اما رابرتز / اینستاگرام ، © Spring Breakers / Muse Entertainment

قهرمان فیلم Scream Queens و American Horror Story قرار بود در کنار سلنا گومز و ونسا هاجنز به جمع بازیگران Spring Breakers بپیوندند. چرا بازیگر در این پروژه نبود؟ کارگردان هارمونی کورین گفت که این "اختلافات هنری" است. سرانجام ، شخصیت اِما توسط ستاره سری دروغگویان کوچک زیبا ، اشلی بنسون ، بازی شد.

 

2. اما استون به دلیل حق رای دادن در یک نسخه زنانه از Ghostbusters نقشی را رد کرد

10 بازیگری که فرصت بازی در فیلم های پرفروش را از دست داده اند

© دنیس ون تین / فتوشات / خبرنگار / اخبار مشرق ، © Ghostbusters / Columbia Pictures

این بازیگر و خواننده آمریکایی به تازگی در فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" بازی کرده است ، یکی از دلایل عدم حضور در نسخه زن فیلم Ghostbusters (2016). اما استون فیلمنامه را خواند و آن را بسیار سرگرم کننده دانست ، اما فکر کرد اکنون به دلیل مشارکت در چنین پروژه ای زمان ورود به یک حق رای دادن نیست. ملیسا مک کارتی ، کریستن ویگ ، لسلی جونز و کیت مک کینون برای بازی در نقش شخصیت های اصلی انتخاب شده اند.

 

تبلیغات

 

تبلیغات

 

3. راشل مک آدامز اولین گزینه برای Le Diable بود که Prada را می پوشد ، اما او بارها این نقش را رد کرد

10 بازیگری که فرصت بازی در فیلم های پرفروش را از دست داده اند

© گیلبرت فلورس / برودیماژ / اخبار مشرق ، © شیطان از پرادا می پوشد / تصاویر فاکس 2000

تصور اینکه شیطان بدون آن هاتاوی به عنوان شخصیت اصلی از پرادا استفاده می کند دشوار است ، اما این اتفاق می افتاد اگر راشل مک آدامز این نقش را قبول می کرد وقتی فاکس 20th Century Fox ، شرکت تولید کننده فیلم آن را به او پیشنهاد داده بود. او مطمئناً مجبور شد انگشتان خود را گاز بزند ، زیرا این فیلم بیش از 300 میلیون دلار فروش داشت و توانست دو نامزد معتبر اسکار را بدست آورد.

 

4. جنیفر لارنس با Quentin Tarantino برای Les Eight Salopards صحبت کرد ، اما او قبلاً در دو پروژه دیگر بود و وقت نداشت

© جنیفر لارنس / فیس بوک ، © اسکات کرکلند / PictureGroup / اخبار شرق

کوئنتین تارانتینو ، کارگردان فیلم The Hateful Eight (هشت نفرت انگیز) می خواست جنیفر لارنس یکی از شخصیت های اصلی را بازی کند. او با او ملاقات کرد ، اما او گفت که این فقط یک حسن نیت ارائه می دهد زیرا این بازیگر از Joy فیلمبرداری می کرد و بازی های گرسنگی را تبلیغ می کرد. پس از آن ، کوئنتین تارانتینو به جنیفر جیسون لی که 28 سال از جنیفر لارنس بزرگتر است و برای بازی خود نامزد اسکار شد ، روی آورد.

 

تبلیغات

 

تبلیغات

 

5. وارنر فیلمنامه بازی تقلید را برای لئوناردو دی کاپریو خریداری کرد اما مجبور شد آن را رها کند زیرا بازیگر هرگز آن را رسمی نکرد

© PopularImages / عکس سپرده ، © بازی تقلیدی / تصاویر خرس سیاه

نقش ریاضیدان آلن تورینگ در بازی تقلید به اتفاق آرا نبود. در آن زمان ، برادران وارنر. فیلمنامه را خریداری کرده بود زیرا لئوناردو دی کاپریو به آن علاقه داشت. با این حال ، این بازیگر هرگز چیزی را رسمی نکرد و تهیه کننده فیلمبرداری را شروع نکرده بود. سرانجام ، Black Bear Pictures حقوق را دوباره خریداری کرد و نقش آلن تورینگ را بندیکت کامبربچ بازی کرد ، که نامزد اسکار در گروه "بهترین بازیگر" شد.

 

6. متیو مک کاناهی باید بین پیوستن به یک حق رای دادن موفق یا شروع یک حق رای دادن جدید یکی را انتخاب کند.

© متیو مک کاناهی / اینستاگرام ، © نگهبانان کهکشان جلد. 2) / استودیوی مارول

این بازیگر مجبور شد بین دو Guardians of the Galaxy Vol. 2 و برج تاریک. وی سرانجام پیشنهاد دوم ، اقتباس از مجموعه کتاب های نویسنده استیون کینگ را انتخاب کرد. چرا متیو مک کاناهی این انتخاب را انجام داده است؟ نگهبانان کهکشان یک موفقیت واقعی بودند و در قسمت دوم ، آنها این فرصت را داشتند که یک بازیگر مشهور را بازی کنند. از طرف دیگر ، در برج تاریک ، او واقعاً می توانست شخصیت خود را شکل دهد.