سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم

یک معلم عروسک هایی را با الگوی دانش آموزان خود بافته است و در اینجا جزئیات پروژه او آورده شده است

1

1

2

-

542

 

در فیسبوک به اشتراک بگذارید

 

آن را توییت کنید

 

در Pinterest به اشتراک بگذارید

وقتی به چیزی علاقه مند هستید ، تمام قلب خود را در آن می گذارید. اینگبورگ زنی است که 43 سال از زندگی خود را به تدریس اختصاص داده است و می بیند که با شرایط موجود دیگر نمی تواند به دانش آموزان خود بیاموزد ، او تصمیم گرفت که چهره های کوچک را به شکل شبیه به آنها را با خود داشته باشد.

 

این معلم فداکار انگیزه خود را برای بافتن این عروسک ها و اهمیت چنین پروژه ای با Bright Side به اشتراک گذاشت.

 

یک معلم خلاق و دانش آموزان پشمی او

یک معلم عروسک هایی با نقش و نگار دانش آموزانش بافت و در اینجا جزئیات پروژه او آورده شده است

"عکس به اشتراک گذاشته شده توسط اینگبورگ لینستر-ون در Duin برای Sympa"

دور از دانش آموزانش ، چند ماه گذشته برای اینگبورگ بسیار دشوار بوده است ، زیرا روزهای او در مدرسه با خنده ، حساسیت و حرکات فرزندان 4 تا 6 سال همراه بود. اگرچه او می توانست کلاسهای خود را بصورت آنلاین تدریس کند ، اما یک ایده درخشان داشت: استفاده از خلاقیت خود برای ساختن عروسک های دانش آموزان محبوبش.

 

اینگبورگ توضیح داد که تکمیل یک رقم کوچک 4 ساعت طول کشید و او به دلیل اندازه مقاله نهایی ، نخ های پشمی نسبتاً ظریف را انتخاب کرد. او برای لباس بچه ها به رنگهایی که قبلا می پوشیدند فکر می کرد و یکی یکی لباسهایی را انتخاب می کرد که به نظر او مناسب ترین آنها برای تمیز کردن آنها بود. او حتی عروسک خودش را ساخت تا کسی تماس را از دست ندهد!

 

یک معلم عروسک های بافتنی دانش آموزان خود را بافته و جزئیات پروژه خود را در اینجا آورده است

"عکس به اشتراک گذاشته شده توسط اینگبورگ لینستر-ون در Duin برای Sympa"

"آنها برای من بسیار مهم هستند ، من 5 روز در هفته کنار آنها هستم. هر روز ، تکامل آنها را مشاهده می کنم. " او از بافتن این عروسک ها لذت می برد و از دیدن همه آنها مانند یک گروه خوشحال بسیار خوشحال بود. وی پس از ساعتها صرف این پروژه ، نتیجه را با آنها در میان گذاشت. کودکان و والدین آنها از این حرکت شگفت انگیز خوشحال شدند.

 

وقتی آنها به مدرسه بازگشتند ، اینگبورگ به تدریس آنلاین ادامه می دهد. او با دانش آموزان خود بسیار سرگرم می شود و فعالیت های مختلفی انجام می دهد که در آن آنها آهنگ های کودکان را یاد می گیرند ، کتاب می خوانند ، به چندین زبان صحبت می کنند و ریاضی می کنند. در مورد عروسک ها ، به محض اینکه بچه ها به کلاس بعدی بروند ، می توانند آنها را به خانه ببرند.

 

"عکس به اشتراک گذاشته شده توسط اینگبورگ لینستر-ون در Duin برای Sympa"

در حال حاضر ، آنها می توانند از این خلاقیت های جالب برای بازی هایی مانند حدس زدن چه کسی ، ساخت خانه ها برای داشتن خانه و غیره استفاده کنند. ممکن است بسیاری از معلمین عروسک های مشابهی را بخواهند ، اما اینگبورگ گفت که او به جز دانش آموزان خودش کار دیگری انجام نمی دهد ، زیرا او سرگرمی های دیگری مانند نقاشی و صنایع دستی دیگر دارد.

 

او با این پروژه ثابت کرده است که هیچ چیزی نیرومندتر از عشقی که شما با دیگران دارید ندارید. "بهترین چیز در مورد معلم بودن این است که کودکان را در رشد خود دنبال کنید. آنها بسیار خودجوش هستند. "

 

نظرتان راجع به این داستان چیست؟

بهترین خاطره شما با معشوقه مورد علاقه خود چیست؟

لطفا در صورت تمایل پاسخ خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!